Mano 2017-tieji metai

Ar dar ne per vėlu 2017-tųjų metų apžvalgai?🎄
2017-tieji metai man buvo vieni geriausių metų mano gyvenime. Tai buvo metai sunkaus darbo, bet tuo pačiu metu ir gausių gyvenimo dovanų metai. Tai buvo metai, kai dieną gaudavau skambutį, o vakare jau turėdavau būti pusiaukelėje link Gdansko, Zakopanės ar Bielsko-Bialos... Aplankiau vietas, apie kurias net nesvajojau - čia noriu paminėti dangaus atsiųstą kelionę į Izraelį. Fortūna man šypsojosi visur, net truputį bijau, kad per vienerius metus išnaudojau visus gyvenimo kozirius. 

Iš kitos pusės tai buvo labai dinamiški metai, kurie pareikalavo visiško atsidavimo darbui. Neturėjau laiko (o vėliau ir jėgų) vidiniams apmąstymams, dvasiniam tobulėjimui. Perskaičiau mažai knygų, ligi šiol nemoku gaminti, įvykdžiau tik 2 iš 7 metų tikslus.

Galbūt tai ir yra gyvenimas - imi viską, kas pasitaiko Tavo kelyje ir lėki pirmyn. Tačiau 2017-tieji buvo tokie metai, po kurių turėjau savaitę gulėti, kad vėl atrasti jėgų kažką veikti. 

Todėl 2018 metais linkiu sau ir Jums aprimti, išmokti paleisti, pasirūpinti mano vidiniu darželiu, apriboti stresą ir išmokti suvokti akimirką. Planuoti galima daug, bet laikas bėga.

Laimingų Naujųjų Metų!


Komentarų nėra