Muzika ir cinamonas

Kodėl žmonės taip myli muziką? Gal kas žino atsakymą? Ar čia taip, kaip ir su kitomis gyvenimo detalėmis – kiekvienam savo, amžini niuansai, išimtys ir jokio tikslaus atsakymo? 

Mano galva, muzika yra prieskonis. Prieskonis mūsų klausai. Čia taip pat, kaip akims žalia oazė, nosei pušyno dvelksmas, o pirštų galiukams kašmyras. Nors vėl gi, čia mano unikalūs gyvenimo prieskoniai. Kažkam skalbimo miltelių kvapas atstos geriausių kvepalų aromatą. 

Bet visi gerai žinome, kad teisingai pasirinkus prieskonius paprastą omletą galima paversti rojaus kąsneliu. Tas pats liečia muziką. Jeigu teisingai pasirinkti audio garsus - neįmanomi dalykai tampa įmanomi.
Šiandien ryte skaičiau knygą. Lėtai, mėgaudamasi smulkiausiomis detalėmis. Po kelių valandų pradėjau nuobodžiauti, nors ir knyga buvo tikrai įdomi. Tada įsijungiau pirmą į galvą šovusią dainą. Tai buvo Jean Reinhardto – Bellevile. Gabalas iš tų laikų, kuriuose vyko knygos veikmas. Staiga knygos skaitymas tapo ekstaziškai malonus. Nieko nelaukdama įsijungiau savo 40‘s – 50‘s dainų grojaraštį ir tada aš ne tik geriau jaučiau veiksmo atmosferą. Aš jame dalyvavau.

Buvau kitame pasaulyje. Dabar prisiminiau, kokiu greičiu sugebu atlikti nuobodžiausius darbus linguodama mėgstamiausių dainų taktu. Žiūrėdama filmą man yra labai svarbus garso takelis. Netinkamai parinkta muzika gali sugadinti geriausių režisierių ir aktorių šedeverą. Manau ne man vienai nuo jaudinančių momentų filmuose, su tinkamai parinktu garso takeliui,kūnu nubėga mažų skruzdėlyčių virtinė ir malonūs šiurpuliukai,o tipenant gatve įsijungus muzikos grotuvą gyvenimas tampa muzikiniu klipu. 


O visa tai tik random minčių išdėstymas prieš naujieną, apie kurią staiga panorėjau parašyti čia. Pastebėjau, kad daug pažįstamų be jokių sunkumų išvardija savo mėgstamiausią gėlę, spalvą ar filmą. O aš niekaip negaliu sustoti prie vieno... Kiekviena diena man tampa nauju atradimu. Vis atkasu naujų muzikinių šedevrų, vaizdo medžiagos, susigalvoju dar labiau kvapą gniaužiančių svajonių. Bet kadangi nesu labai išranki virtuvėje, nemėgstu eksperimentuoti su egzotiškomis pupelėmis,milteliais ir žolelėmis, nemėgstu saldžiarūgščių ir aštrių padažų, tai pastebejau, kad jau nuo seno jaučiu nepaprastą malonumą užuosdama ir valgydama patiekalus, pagardintus būtent tuo ingredientu, apie kurį staiga panorau parašyti, kuris yra toks pat nuostabus, kaip ir muzika mano ausims. 

Mano mėgstamiausias prieskonis yra cinamonas.

2 komentarai

  1. Aš taip pat negaliu išsirinkti mėgstamiausio objekto, daikto ar šiaip stuff'o. Čia tas pats, kas lieptum motinai pasakyti kurį vaiką iš savų ji myli labiausiai, o tai praktiškai neįmanoma.

    Džiaugiuos, kad rašai. Tavasis blog'as man labai patinka :)

    AtsakytiPanaikinti